“Жетісу” ӘКК” Өңірлік даму институты кәсіпкерлік субъектілерін “Atameken Zhetysu”микроқаржы ұйымы аясында жеңілдетілген несие алуға шақырады.
Ағымдағы жылы “Жетісу” ӘКК Алматы облысының кәсіпкерлер палатасымен бірлесіп бизнесті қаржыландыру және “Бастау Бизнес” оқыту жобасының түлектерін жеңілдетілген несиемен қамтамасыз ету мәселесін шешу үшін “Atameken Zhetysu”микроқаржы ұйымын құрды.
Кәсіпкерлерге кредит беру үшін 2 млрд теңге бөлінді, 500-ге жуық кәсіпкерді қаржыландыру және 1000-нан астам жұмыс орнын құру жоспарлануда. Жеңілдікті кредиттер “еңбек” мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде жүргізілетін “Бастау Бизнес”оқыту жобасының түлектеріне берілетін болады.
Ауылдық жерлер үшін қаржыландыру сомасы 7,2 млн теңгеге дейін және қала үшін – 18,9 млн теңге. Шағын несиені 5 жылға дейінгі мерзімге, мал шаруашылығы саласындағы 7 жылға дейінгі жобалар үшін рәсімдеуге болады. Басты артықшылығы кепілмен қамтамасыз етуге шектеулер жоқ болып табылады. Сондай-ақ қарыз алушылар жылдық 6% пайыздық мөлшерлемемен жеңілдікті шарттармен кредиттеледі.
Сонымен қатар, өңірлік палатаның консультанттары өтінімді қалыптастыруға, құжаттар топтамасын қалыптастыруға және микроқаржы ұйымының ақпараттық жүйесінде қарыз алушының сауалнамасын толтыруға көмектеседі.
Алайда МҚҰ несие мына мақсаттарға берілмейді:
Қаржыландыруға өтініш беру үшін келесі құжаттар қажет:
1. Белгіленген нысандағы микрокредит беруге өтініш және клиенттің сауалнамасы. МҚҰ кеңесшілері қарыз алуға өтініш толтыруға көмектеседі, ол үшін ұйымның кеңсесіне жүгіну қажет.
2. Жеке кәсіпкерді / заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік. ЖК тіркеу интернет порталда жүргізіледі elicence.kz, электрондық цифрлық қолтаңбаны (ЭЦҚ)пайдалана отырып:
жеке кәсіпкер ретінде қызметтің басталғаны туралы хабарлама жіберіңіз;
Жеке кабинетте тіркеу туралы талон алыңыз. Сондай-ақ, сіздің ауданыңыздың Мемлекеттік кірістер департаментінде (Салық комитеті) тіркеуге болады. Өзімен бірге жеке куәлігі болуы қажет. ЖК тіркеу қызметі тегін. Тіркеу 1 күнде жүргізіледі.
3.Жеке басын куәландыратын құжат. Қазақстан азаматтары жеке басын куәландыратын құжатты немесе паспортты көрсете отырып, жеке басын растай алады.
4. Қарыз алушыға кредиттік бюроның есебі (кредиттік тарих). Несиелік өтінімді мақұлдау үшін МҚҰ қызметкері несиелік есепті зерттеуі керек. Несиелік есеп-бұл заңды немесе жеке тұлғаның аяқталған және қолданыстағы міндеттемелері туралы ақпаратты қамтитын, сондай-ақ олардың міндеттемелерін орындауын көрсететін құжат. Несие есебін порталдан алуға болады egov.kz сілтеме бойынша: жеке несие есебін алу.
5. Банктердің және ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің берешегінің жоқтығы туралы анықтамалары. Мемлекеттік органдардың анықтамалары қарыз алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасын (ЭЦҚ), оның ішінде БКБ (Бірінші кредиттік бюро) пайдалана отырып, өтінім берілген жерде онлайн режимде ресімделеді. Банктен анықтамаларды сіздің банкіңіздің бөлімшесіне жүгіну арқылы алу қажет.
6. Кепілмен қамтамасыз етуге арналған құжаттар. Қарызды ресімдеу үшін кепіл мүлкінің болуын растайтын құжаттарды, мысалы, мүлікті сатып алу-сату шартын, техникалық паспортты, жерге актіні, бағалау туралы тәуелсіз есепті және басқаларды ұсыну қажет. Бизнес түріне байланысты МҚҰ талаптарына сәйкес қосымша құжаттар сұралуы мүмкін.
Қазіргі уақытта МҚҰ облыстық және аудандық орталықтарда өтінімдерді қабылдауды жалғастыруда. Өтінімдер кәсіпкерлер палатасының филиалдарында қабылданады. МҚҰ кеңсесі Талдықорған қаласы, Астана даңғылы 2А, 1-қабат мекенжайы бойынша орналасқан.
Естеріңізге сала кетейік, Мемлекет басшысы Үкіметтің кеңейтілген отырысында “Еңбек” мемлекеттік бағдарламасы мен микроқаржыландыруды дамыту құралдарын қайта қарау туралы тапсырма берген болатын.